1.11.15

DET BLIR BARA GLESARE O GLESARE

...mellan mina inlägg o det är verkligen inte min tanke. Jag kan inte skylla på något heller. För tid har jag i mängder känns det som o orken finns. 
Får väl skylla på att jag snarare har för mycket tid. Man tänker att det kan jag ju lika gärna göra imorgon o så skjuts det upp. Dagar blir veckor o veckor blir månader... 

Men nåt gör jag väl... jo, helt rastlös är jag väl inte. Förutom att jag har min träning o ridning, så har jag börjat teckna igen.  Jag gjorde det när jag var yngre, så det är ju kul att jag tagit upp det igen. 

bilden är verkligen inte klar, men för några månader sedan va jag på Nick Brants fantastiska fotoutställning, där han fotat djur från Östafrika o tar upp om djurlivet som hotas pga tjuvjägare.
För att fördriva tiden så har jag också bakat endel. I våras bakade jag sju sortes kakor (självklart gluten,socker o laktosfria) i fall ja skulle få oväntat besök.

Jag har också med olika projekt, som t ex slipa o olja bordskivan. Så jag förstår inte riktigt var all tid kommer ifrån. 

Jo, jag skulle ju kunna minska tiden om jag sov mer. 
Som jag nämnde i mitt förra inlägg så får jag inte ordning på sömnen. Det ä lustigt egentligen. 
Jag har ju lagt om kosten, så kroppen överansträngs ju inte precis o jag tränar ju lagom mycket o uppenbart gör ja ju saker som borde trötta ut mej... 

En sak till som borde göra mej tröttare på kvällen är att jag inte alls sover på dagarna längre. 
Det är lurigt att hitta balansen. För såhär kan jag ju inte hålla på. 
Jag mår ju egentligen grymt bra o så kommer mina insomningsproblem o förstör. Det finns ju tabletter för sånt. Ja vet. Men ni som följt mej kan nog ganska snabbt räkna ut att det inte är något alternativ för mej. Tabletter är iaf inget att tänka på. Så jag funderar på om det finns nåt jag kan äta. Något som fungerar med min kost.

1 kommentar:

Johan. sa...

Jo, du ska fortsätta skriva för det är intressant att läsa även om det blir glesare...

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...