17.9.15

FRÅNVARANDE

Nu har jag varit frånvarande på bloggen. Sorry. Det är väl som mamma säger att hör man inget från mej, så är det ett tecken att jag mår bra. Det ligger mycket i det, men i detta fall är det inte  riktigt så. Visst jag mår bra, men vet med mej att jag skulle kunna må ännu bättre om jag bra fick till min sömn.
För  även om koständringen o träningen både på gymmet o på hästen stärker min kropp räcker det inte det utan sömn. Så jag må hitta min dygnrytm igen.
Våren 2014 trodde jag att jag hade hittat den. Då var jag vaken till 03.00 o sov till 10.00. Så jag behöver inte mycket sömn... Nu kan jag somna typ 01 iaf o borde då vara utvilad typ 8.00 när jag vaknar,  men icke. Det beror nog på att jag vaknar typ 3 o är vaken i 2timmar.
Uppenbart är det nåt  som saknas i mitt liv. 
Men jag kan inte komma på vad. 
Jag har ju funderat på om det saknas nåt i det jag äter+de kosttillskott (magnsium, d-vitamin, probi mage) jag tar o jag tränar ju på gymmet 2 dagar i veckan o rider en dag i veckan o jag tar mitt LDN (inte full dos ännu dock...)
Det borde göra kroppen tillräckligt trött. 

Jag är ju så nöjd med det jag har. Det som rättade till min sömn under ett långvarigt perspektiv vara faktiskt operation mot CCSVI, men det är ju pengar o kan det inte få mej ur rullstolen så vet jag inte om en fjärde operation är värt dom pengarna. Det var iofs bland det bästa jag gjort, så om några år kanske :).

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...