8.10.14

!!!

Färdtjänsten har funkat till största delen sedan Östgötatrafiken tagit över, men nu förstår jag inte hur dom tänker. De säger att det finns inga lediga bilar mellan 16-19 och att det p g a så många som vill åka på just onsdagskvällar.
Då säger jag: Om man vet om att det brukar vara så bara på onsdagskvällar så varför sätter dom inte in fler Bilar bara då? För jag har hört att det finns ju bilar.
Om jag hade kunnat ta mej fram som jag vill hade jag gjort det. så det är störande när hjälpen ej fungerar.

Och till något ni läsare kanske undrar. Jag talade med min doktor i Måndags. Mitt beslut blev inte så förvånande, ETT NEJ.
Nu kanske vissa av er som läser undrar vad jag sysslar med och det kanske kan verka otacksamt att neka broms. Men jag grundar ju mitt svar i det jag skrivit i tidigare inlägg.
Varför förstöra det jag gjort med kosten o allt annat. Det som har gjort att jag idag mår så mycket bättre.

Som jag brukar nämna är jag ju fortfarande trött, men som jag alltid trycker på beror det ju ej på ms-trötthet. Den försvann ju efter första operationen mot CCSVI. Tröttheten jag nu har beror mycket på att jag lägger tokmycket energi på att ta mej fram med rullstolen.
Men jag hoppas kunna förbättra det.
Nästa vecka ska jag på en hjälpmedelsmässa. Min förhoppning är att hitta en rullstol, som jag kan lita på vilket jag inte gör på denna. Sedan hoppas jag på en "körgrej" (vet ej vad den heter ...) fungerar bra för mej.




2 kommentarer:

Buster. sa...

Om det är Du på bilden kan du söka som fotomodell...

Jeanette Forss sa...

Hehe...tack för den kommentaren, men du vet man kan göra mycket på datorn ;)

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...