11.7.13

NU Ä DEN HÄR!!


Det är med blandade känslor jag packar upp min Veloped. Nu har den äntligen kommit. 
Men det är så definitivt att jag måste ha en rullator för att ta mej fram. 
Den är rejäl så jag kan gå på skogsstigar med den. Det känns bra eftersom mitt hjärta inte tillhör staden utan mer landet. 
Nu när det är sommar också funderar jag på om den är bra att köra i sanden och hur noga jag bör vara med att rengöra den direkt eller om jag kan vänta tills jag kommer hem till pappas högtryckstvätt ;)

1 kommentar:

MyStory sa...

Så bra att du tagit steget och skaffat en!

Jag opererade två tår på min högra fot för två månader sedan och insåg att jag skulle behöva en rollator för att överhuvudtaget klara av att gå under tiden jag inte fick belasta min fot. Det tog emot att använda rollatorn första tiden men jag hade inget val...

Lycka till med dina promenader!

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...