19.4.13

NÅ MÅLET!!

Har många mål här i livet. 

Sedan 1 april är jag anställd på 50%, på ett ställe jag trivs riktigt bra på. Iaf ett mål avklarat. Det är ju där jag gjort min arbetsträning. Så helt nytt är det ju inte eftersom jag varit där sedan augusti. Men att bli anställd innebär mer såklart. 
Eftersom jag enbart bara hann provsmaka på arbetslivet de två åren jag arbetade innan jag blev sjuk, så är detta en väldigt ny erfarenhet för mej. Något jag verkligen märker av. 

Det är med stor glädje jag åker till jobbet var vardag. Ännu bättre hade det ju varit om färdtjänsten alltid fungerar. Men den har i a f fungerat ganska okej. 

Jag känner nu att jag har börjat en spännande framtid. 
För ja, jag har nått mitt mål när det gäller arbete, men det slutar ju inte för det. Att komma i mål innebär också ett nytt startskott. För nu gäller det ju för mej att visa att dom gjorde rätt som anställde just mej. Det kan vara svårt att göra det med den lilla erfarenhet jag har, men jag gör mitt bästa och mer kan man ju ej göra :).

Jag har ju också andra planer i min kamp i livet mot t ex sjukdomen.

T ex
Jag kan lätt samla lite bevis på hur högersida mår egentligen.
Visst blir foten snabbare varm efter andra operationen, men den är ju fortfarande stor. 
Något jag för en tid sedan nämnt för min doktor. Då fanns ej något intresse för det. Men nu har jag ett tydligt bildbevis på det...

Det kan ju inte skada att få kolla upp det. Frågan är bara hur jag går till väga. 

Något mer som jag vill kolla upp är dendär förträngningen i magen som den polska doktorn från den senast operationen berättade om. 

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...