21.2.13

FÖRÄNDRING!!


Nu har starten av en förändring börjat. 

Igår valde jag att gå till frisören och klippa av mitt långa hår. Tycker det var ett lyft. Det bara hängde och jag tappade så sjuk mycket. 

I Måndags rengjorde jag min arbetsstol, som jag åker runt på på min arbetsträning och med en liten kniv fick jag ta loss massa hår vid hjulen. Äckligt mycket hår!!
Visst jag har alltid tappat mycket hår, men detta var tecknet på att nu får det vara nog. 

ja ä glad inombords, men väldigt koncentrerad på tvn...

Fick förutom en rejäl klippning också en hårbottenmassage. Så skönt!! Det är så gott att unna sej. 

Som sagt är det starten på förändringar som förhoppningsvis leder mej i rätt riktning. Det som jag just nu har fastslagit i min plan mot ett bättre liv är ju under träningstudien, sen har jag lite lösa planer på annat också, men inget som helt är klart så jag avvaktar med att säga det. 
Men jag kan säga att det är en spännande framtid och jag gillar ovissheten, för det öppnar upp möjligheten för oväntade vägar. Visst med denna sjukdom kan de ju innebära negativa saker, men som jag säger... 

IBLAND KRÄVS DET ATT DET MÅSTE VARA SÄMRE FÖR ATT KUNNA BLI BÄTTRE!! 

Den tanken ger mej mer kraft även när min dumma högersida är ännu dummare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! Keep up the good work! Du är en kämpe =)

Kram // Lisa

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...