5.11.12

sakta i backarna!!

Fick brev av min doktor idag. Eftersom det visade sej på magnetkameraundersökningen, som jag gjorde innan min resa till Polen, att jag hade en ny liten aktiv inflammationsprick (hon skrev så) så vill hon att jag börjar med bromsmedicin.
Hon skrev att hon var väl medveten om att jag inte vill ta Tysabri. 
Istället rekommenderar hon Gilenya. Dags att kolla info om den, men jag vet i alla fall att jag just nu absolut säger NEJ!! 
På grund av att jag jättenyligen opererat mej mot CCSVI och jag vill ju ge det en chans att jobba med kroppen. Såsmåningom med LDN, men inget broms för min del. 

Inte ännu i alla fall...om dessa val skulle visa sej inte alls fungerar...då kan jag fundera på det, men inte innan dess!!

2 kommentarer:

messan sa...

Är den inte stoppad? Vet att den är det i flera landsting pga biverkningarna.
Nu tillbaka till muffinsarna:)
Kram till dig

Jeanette Forss sa...

Humm...undrar hur d kommer sej. Ä d så att i vissa landsting ä risken större att man får biverkningar? ;-) eller så ä d så att dom bryr sej mer? Hoppas muffinsen blev goda:-) kram

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...