11.6.12

LÄS DET FINSTILTA OCH LÄR AV MINA MISSTAG!!

Nu är det dags att gå två steg tillbaka och se vad felet är. Inte att jag hittar alla lösningar såklart. Speciellt eftersom jag har väldigt låg kunskap om medicin. 
Men det har nog skett ett fel som jag nog har missat gällande LDN. Som i en viskning har jag hört hur man inte borde öka för fort. Vilket jag har gjort p g a att jag inte haft tålamod.
Jag har nog haft för bråttom med att öka utan att ge den dos jag varit på en riktig chans. Nu i torsdags ökade jag dosen till 45ml. Inget att rekommendera för mej, just nu. Jag upplevde genast hur jag darrade mer och hur benen var svagare. I fredags var jag hos zonterapeuten och hon märkte genast hur höger fot slutat darra men var superstel. Däremot darrade väster fot som en tok.
Därför sadlar jag om. Packar tålamodsväskan och tar två steg tillbaka och provar 2,5mg LDN igen, men under en månad.
Jag mortlar 50mg tabletten, blandar det i 5dl vatten och sen tar 25ml LDN. Nu har jag fått kraft och är laddad att stå ut en månad. Om det inte händer nåt ( speciellt med mitt högerben ) ökar jag till 30ml i en månad.

Min träning har ju legat nere ett halvår nu med. Vet inte riktigt vad det beror på. Men nu är det dags att ställa sej på crosstrainern
Sen är det ju balansen som ska tränas upp igen. Men det vill jag inte ge mej på själv.


Som ni märker är jag taggad och laddad för att ta tag i endel saker! Kanske det beror på att jag ser en rolig framtid med arbetsträning, vänner som gifter sej o får barn :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt! Håller fortfarande tummarna för att LDN ska funka bra!! /L

messan sa...

Jag håller tummarna för att allt ska gå bra och att du kan sakta ner lite på tempot när det gäller medicinen. Allt tar sin lilla tid:).

Jag blir så glad att du med kör igång. Jag har kört på med träningen och kosten nu och jag känner mig faktiskt mycket piggare:). Jag peppar dig gärna:)!
Tack du söta för dina ord. Beslutet ska snart tas.
Varm kramar från mig

MyStory sa...

Att ha tålamod är inte det enklaste. Kan tänka mig att jag skulle kunna göra en liknande sak :-) Hoppas allt går som det ska efter din omstart. Lycka till!

zanna sa...

Vad är LDN för medicin?

Tålamod har inte blivit bättre på med åren men man får kämpa som en galning.

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...