22.4.12

KONSTIG

Igår för ett år sedan väntade o väntade o väntade vi på den andra operationen nere i Bulgarien på Tokuda. Mamma och jag satt och kollade på tecknad film på bulgariska och allt vi kom fram till var att de måste var bibliska berättelser. Jag var så hungrig. Jag hade ju bara ätit kvällen innan, så magen skrek efter mat.

Eftersom det skedde så mycket bra saker efter första operationen så hoppades jag på mer... o visst det hände lite små saker då också, men det mesta klingade av. 
Som tur är har vissa saker sedan första operationen legat kvar. Men det värst just nu är att min högra kroppshalva är sämre. 
Men för tillfället ska jag inte klaga för mycket för just nu är jag i ett sådant läge som klagar på allt och alla. 
Jag har sagt att om LDN inte fungerar kommer jag göra ännu en operation till... tredje gången gillt liksom:)
Det händer ytterst lite med LDN, men jag vet också att mitt tålamod som en gång var så bra är nu väldigt svagt.  
Men det handlar ju om ekonomi och det praktiska för det. Och det största av allt... 
JAG HAR JU BARA TAGIT LDN I TVÅ VECKOR!! 
Här märks tydligt hur tålamodet nästan helt är strypt. Men det är nog inte konstigt när jag under en tid nu märkt att höger kroppshalva blir sämre och jag blir tröttare på folk runt mej inte förstår min kamp mot ett bättre liv för mej. 
(ex färdtjänsten som ej håller tider...)

1 kommentar:

MyStory sa...

Det är svårt att hålla glöden uppe när det inte blir som man tänkt sig. Hoppas du snart blir bättre!

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...