12.4.12

BIVERKAN...


Bland de vanligast biverkningarna är orkeslöshet och illamående när man tar LDN. Självklart har jag dessa. Jag lyckas i a f behålla maten och det är ju bra. 
Speciellt för mej som kämpar för att gå upp i vikt. 

Under såhär kort tid så har det ju självklart inte hänt något ännu. Jag har enbart känt av biverkningarna. Tröttheten kan i a f min mamma hjälpa mej med. Hon var här och lagade lite mat och städade av lite. Skönt... och jag som bor ensam tycker bara det är skönt att höra någon fixa och dona. 

Är så tacksam. 

Illamåendet börjar lugna ner sej och det är skönt. Jag undrar hur tröttheten hade varit om jag inte gjort operationerna. Eftersom jag var som i en tunn dimma innan så kan jag bara tänka mej att den hade varit rätt tjock nu. Visst jag är ganska trött nu trots att jag sovit några timmar, men det är inte alls samma känsla som det var före 101029. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas illamåendet klingar av helt snart och att du så småningom känner av en förbättring!!! /Lisa

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...