14.4.12

BÄTTRE, MEN SÄMRE?


Konstig nog är det så jag känner just nu. Illamåendet är helt borta och tröttheten är inte så farlig. 
Nu har jag samma grej som jag upplevde som förbättring efter operationerna. Vänster kroppshalva börjar bli bättre medan höger står still i sitt vanliga försämrade tillstånd. Detta gör ju att det känns som den är sämre. Därför är det svårare att gå eftersom balansen som redan är dålig får jobba ännu mer och vi vet ju hur lätt det är, när man inte kan från början. 

Om detta är placebo efter så snabb tid får tiden utvisa. För om detta är kvar eller om jag bara blir bättre och bättre kan jag nog med säkerhet säga att det är LDNs förtjänst. Men vad jag förstått det som så kan LDN ge snabba effekter, så det är inte omöjligt. 
Jag fortsätter självklart ta den, men fy vad äcklig den är. Men jag står gärna ut om den hjälper mej. 
Jag läste på LDNs hemsida att de med musklerspasmer på grund av sin Ms, ska börja med 3mg LDNdos. Jag började ju med 1,5mg och vågar inte öka så hastigt till 3mg, så jag har valt att öka till 2mg så får jag se om jag borde öka mer om en vecka.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas på LDN!! /Lisa

messan sa...

Hoppas allt är bra med dig:)!
kramis

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...