5.3.12

VARFÖR??

En artikel jag tycker är viktig att uppmärksamma:

Sådana här artiklar blir vanligare och vanligare...

Jag är glad över att jag fått så bra och förstående handläggare både på Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen.
Tyvärr har jag mött människor som inte haft samma tur. Trots om dom försöker visa upp en glad yta hör man på dom hur hopplöst och värdelöst det verkar vara. När dom berättar om hur illa bemötta dom blivit blir man ledsen i hjärtat över hur det faktiskt är. 
Då önskar man att dom som bestämt får vara med i dessa grupper och verkligen höra hur det ofta är. Men för att man ska hamna i dessa grupper måste man ha ett hinder att arbeta på något vis och det vill jag verkligen inte dom ska ha. 


Visst det är viktigt att se kraften, 
men det är lika viktigt att se människan...

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...