1.11.11

FRAMTIDEN

I framtiden ska jag..., i framtiden..., i framtiden... åh, jag är så less på att hoppas och tro att i framtiden... Vill att det ska hända något NU
Tänk vad skönt det ska bli när jag kan skriva ”idag börjar jag arbeta” eller ”idag gick jag 700m utan krycka” o s v. 

Jag vill se resultat av det jag gjorde för en tid sedan... 
Operationerna i Bulgarien har i alla fall gett mej lite resultat. Om det inte hade varit för det hade det nog känts helt värdelöst nu. Anledningen till mitt värdelösa tillstånd är nog att jag kämpar och kämpar för att få ett arbete utan resultat eller att färdtjänsten inte kommer när den lovat så jag nästan missar möten ( om min framtid
( handikappade o gamla får visst int ha viktiga möten...humm ). 
Men tack o lov ska jag få hjälp från en Sius-konsult som ska hjälpa mej i min jakt på arbete. Det känns bra och jag hoppas verkligen att det kommer hända något... i framtiden....  
Nu förstår jag varför en vän skrattade när jag sa ” Jag har ju rätt bra tålamod ”. I det här fallet känns det som tålamodet minskar mer och mer. Mitt behov av att det måste hända något snart tar allt större plats i mej.
Nu får ni inte tro att jag deppar ner mej. Nej, jag fortsätter som vanligt såklart... det kommer ordna sej... i framtiden:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag intresserar mig för framtiden, för det är där jag skall tillbringa resten av mitt liv...

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...