8.10.11

JA BLIR SÅ TRÖTT

Vill ba meddela att igår åkte FÄRDTJÄNSTEN helt förbi mej... jag ringde för att kolla varför, då sa hon att hon skulle kolla upp det medan jag vänta i luren... sen pep det sådär som det gör när någon lagt på... ringde igen, men då hände samma sak.
Då blev jag sur o ringde vanliga taxin... kontentan blev att jag förlorade 60 spänn på det!! Som sjukskriven får man ju inte så mycket te inkomst... så det hade ju varit skönt att slippa det o det är ju en av anledningarna jag skaffa färdtjänst.

Vet med mej att det finns en synpunktblankett man kan skicka in, men jag har en känsla av att den bara hamnar bland en i mängden. Bättre är ju om jag kan maila direkt till Samres eller vart det nu är jag ska vända mej... Så behöver jag ju ej skicka 10 sådana blanketter i veckan;)


Är så otroligt tacksam över att mina vänner skjutsa hem mej igår...
Tyvärr är jag ju i behov av färdtjänsten just nu och jag vet att det är flera som är det.  

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...