16.10.11

En kvinna som gjorde Angioplasty* för 9 månader sedan berättar hur viktigt det är med träning.





Det ger mej bra motivation och visar på att jag inte är helt fel ute. Fortsätter min träning både på gymet och hemma.

Tyvärr är det ju på engelska och jag ska inte ge mej på att översätta. 
Men jag kan ju tala om att det hon säger är väldigt bra. Hon talar bland annat om att man inte bör jämföra sej med andra som lider av samma sjukdom. 
Tyvärr gör man ju det men hon säger en sak som är väldigt bra. Det är - din historia är din historia och ingen annans. 
Det gäller ju alla inte bara oss med Ms. Det är väldigt svårt, men som sagt din historia är DIN historia...
*jag har nog inte skrivit angioplasty men det är i a f operationen.

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...