20.9.11

Nu har det gått lite mer än halvtid med Venastaten och högerbenet är nästan lika varmt som vänsterbenet. Jag har nu beslutat att fortsätta med den eftersom den gett så gott resultat.
Så va det ju det här med balansen. Kanske dax att öka balansträningen på riktigt den här gången. Om jag hade följt min balanskurva, så hade jag tränat den stenhårt nu. (den har ju bara gått utför...) 
Mina wii-spel har ju bra balansövningar och nu när hösten knackar tränar jag gärna inne. Inte för jag tränade så mycket ute under sommaren, men det har nog mer med boendet att göra. Blir inte lika lockad att ta en promenad runt kvarteret. Jag tar hellre en promenad runt ladugården :)

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...