9.7.11

VÄNSTER BEN ÄR JU BÄTTRE

Jag har under en tid varit rädd för att jag blivit sämre i höger ben.... men så härom dagen insåg jag att det inte är höger ben som blivit sämre utan vänster ben som blivit bättre. Jag vågar knappt tro det. 
I och med detta har glappet mellan höger och vänster blivit större och resulterat i att det har blivit mer osynk mellan de två benen och jag har svårare att ta mej fram. 
Samtidigt med den insikten känns det mer okej...
självklart kommer jag klaga på högerbenet som vanligt, men nu vet jag i a f att kroppen håller på att bli bättre. Sen vet man ju aldrig hur lång tid det tar.
Nu får jag bara hoppas och be att det blir likadant med höger ben så dom kan vara mer i synk, så det blir lättare med balansträningen.
Men det är också viktigt att se realistiskt på det. Det kanske inte händer mer med mina ben. Men då blir jag ärligt talat lite bitter... för som det är nu har det ju bara försvårat min gång och ni som ser mej upplever nog att jag är sämre i min gång.
Kanske en WalkAide kan hjälpa, men även denna är inte godkänd i Sverige vad jag vet.
Förstår inte varför...det är inte ens ett ingrepp eller nåt liknade. Det verkar bara vara en sak som hjälper benet att gå. Att beställa från USA är ingen påse chips som brorsan tjej skulle säga och förresten det vore ju dumt att köpa en innan man har testat den... 

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...