14.6.11

Mamma slängde i tvätten i maskinen. Jag själv satt o tittade på tv. Plötsligt ropade mamma nåt. Jag reste mej från soffan och SPRANG till henne. Just när jag skulle svara hörde jag hur grannen började borra i väggen. Jag slog upp ögonen och möttes av min vinröda vägg. 
Jag hade drömt. 
Men denhär gången kändes det så verkligt. Om jag hade nypt mej själv i armen i drömmen så hade jag säkert känt det. 
När jag vaknade kände jag inte samma besvikelse som jag brukar känna när jag drömt något sådant. 
Jag släpa mej ur sängen och allt var som vanligt. Höger ben och arm fungerade inte som de skulle medan vänster sida fungerar nästan utomordentligt bra. Inte lustigt egentligen att jag har svårt att röra mej. Sidorna är ju inte alls synkade med varandra. Man kan ju tro att dom hör till två olika kroppar.
Dagen har tyvärr inte haft några överraskningar, men drömmen var så verklig att hoppet att bli bättre ökade.


Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...