9.5.11

I fredags var det CCSVI konferens i Uppsala. Tyvärr kunde jag ej medverka, men vad jag har förstått det som var det en bra konferens och jag hoppas kunna se lite föreläsningar här på nätet. Lätt att jag länkar till dom i s f. 
Jag och många andra med Ms vill ju nå ut med vad CCSVI är och vi kämpar ju för att få hit behandlingen till Sverige. Man vill ju att Sveriges läkarkår förstår att detta är ett ingrepp som fungerar. Antingen stoppar den upp ( precis som dagens bromsmediciner sägs gör fast utan biverkningarna ) eller så gör den faktiskt hela sjukdomsförloppet bättre. 

Det jag har känt tydlig är ju att både Ms-tröttheten och värmeintoleransen är helt borta och mer händer i kroppen. Det har ju också skett många andra förändringar... men de går så upp och ned, så jag kan inte räkna bort dom helt ännu. 

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...