12.4.11

Nu ä d väl dax att vakna!!

Har hört att bromsmedicin i tablettform nu är godkänd i Sverige. ( Ja kan ha hört helt fel... ) Men vad jag uppfattade det som så finns det massa olika otäcka biverkningar även på denna. 
Undrar när man ska framställa en medicin eller nåt som helt tar bort Ms utan att man kan få massa andra biverkningar. Det är ju som att välja pest eller kolera.
Hittills vill jag påstå att Liberation Treatment på CCSVI funkar. 
I alla fall på mej och på många andra Ms-sjuka som gjort den. Det har sedan en tid också börjat synas på småsaker på mej som t ex håret glänser mer o är tjockare o huden är finare. Kanske det beror på att jag mår bättre o det måste ju också synas.
Det är hur som helst ett ganska enkelt ingrepp ( säger ja som int utförde d elle har nån som helst erfarenhet hur man gör ett ingrepp;) ). Själv låg jag ju inte så länge på den kalla britsen.
Jag har inte hört något om "biverkningar" på det här. Okej, det kan ju stöta till komplikationer o det ska man ju inte blunda för. Alla operationer innebär ju en risk. Som tur är har inte jag råkat ut för något, men det finns dom som inte haft samma tur. 
Men om man räknar detta i % så tror jag jag har rätt i att dom händelserna är mindre jämfört men alla de otäcka biverkningar man fått av bromsmedicinerna.
Det jag och många andra inte förstår är varför detta inte blir godkänt i Sverige. Bevisen finns ju där... bara kolla på oss som gjort ingreppet. 
För vad jag har förstått det som så har det ju antingen skett någonting eller så har man i alla fall inte blivit sämre. 
Inte för att jag vet allt om det här. Jag har nog bara rört på fisen i rymden... men hur kan något som ger bättre livskvalitet vara fel? 

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...