8.4.11

Ä d int grus, så ä d blåst....

Kände att det fungerade väldigt bra att gå till ams ( för att vara mej ). Men hem kände jag ”Inte en chans”. Under de tre timmar jag satt där hade vinden tagit sej. 
Så jag gick handlade lite och sedan ringde jag taxi. 


Åh, jag som tänkt att när väl snö/isen är borta på trottoarerna så behöver jag ju inte åka taxi mer. Men där fick jag...har nog aldrig åkt så lite buss i en snöfri stad som nu. 
Men jag måste ju vara realistisk... jag blåser ju omkull om jag ger mej ut eller problemet är nog när det kommer vindpustarna som man står emot plötsligt försvinner vinden o då är det ju inget som håller mej uppe. Det blir ungefär som när någon drar undan stolen... 
på film kan det se rätt kul ut, men i verkligheten är det inte alls kul.
Men förhoppningsvis är taxiturerna ett minne blott i sommar.

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...