18.3.11

Idag när jag vaknade var världen runt min lägenhet vit. Supervit. Inte en chans att gå ut och bege sej till arbetsförmedlingen för att påbörja den där kursen. Jag beställde en taxi och åkte dit. 
Vi var en grupp på 11 pers. Mycket trevligt. Tyvärr blev min skrivförmåga påverkad av stress. Asså själva gruppen var bra. Det var bara det att jag inte fick någon bra start. När taxin stannade fungerade inte kortläsaren och när 10minuter hade gått o de bara var 1minut kvar innan kursen börja kände jag en viss stress. Den stresskänslan fanns nog kvar hela kursen tyvärr. Min skrift såg för taskig ut. Jag har aldrig varit med om liknande, så jag hoppas verkligen det bara var stressen som härjade.
Nu skulle jag behövt Tactus massage. Fick det igår o va skönt det var. Kroppen var helt avslappnad efter. Lätt att jag kommer gå dit igen:)
Jag väger på tok för lite. Trots att jag har gjort massor, som att öka fettintaget, dricka det där muskelökande pulvet där det till och med står på burken att den ger maximal viktökning o gjort som en dietist rådde mej. 
Men trots att all den mat jag äter är berikad på fett händer ingenting på vågen. Det är lite bra iaf...jag har ju inte gått ner mer iaf, men 10kg mer skulle inte skada. I form av muskler såklart...fett är ju inte bra för kärlen. Dom vill jag ju hålla öppna. Jag har ju till och med gjort en ballongsprängning i Bulgarien för att öppna upp dom, så blodet kan flöda som det ska. Trots det verkar inte hela kroppen fatta vad som händer. Fötterna är fortfarande kalla och främst högerfoten är iskall. 

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...