13.2.11

Jag fick vad jag önskade mej!!

Asså, förlåt alla ni som hatar snö. Jag kan erkänna att jag var lite less, men nu är en underbar februaridag. Jag önskade faktiskt snö denna dag. O sol på detta gör ju inte saken sämre precis.
Jag minns när jag var superliten. Jag satt i fönstret i mitt rum med stora tårar på kinderna. Det var min födelsedag, men ingen kunde komma o fira mej. Snön yrde både uppifrån, nerifrån o från sidorna. Det kändes så i a f. Då var jag så arg på snön. 


Nu önskade jag att snön infann sej. Litegrann bara. Och det gjorde den. 
För alla par på kärlekspromenader önskar jag att den är borta imorgon. Inte för jag tror att den önskningen alls går i uppfyllelse.

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...