15.2.11

igår var det Alla hjärtans dag

EN DAG FÖR KÄRLEKEN!!



Jag vill dagen till ära skriva en liten favorit i repris från ett inlägg 101110:

... kärleken kan göra massor...
Det är ganska häftigt när man tänker efter.
Det var ju denhär italienska doktorns fru som fick Ms. Det var ju kärleken till henne som gjorde att han började kolla upp orsaken till Ms. KÄRLEKEN till sin fru.
Det är ju riktigt vackert.
Hon måste ju känna oerhörd tacksamhet o kärleken måste ha växt otroligt mycket.
Det är nog ganska lätt att ta den för given.
Nu är ju inte jag gift så jag vet inte mycket om sådan kärlek. Men den till sin familj o sina vänner tar man nog ganska lätt för given. Men man eller jag i a f bör nog visa mer kärlek till mina medmänniskor.
Han kom ju fram till CCSVI o hur man kunde åtgärda detta.
Som ringar på vattnet spred det världen över o till sist fick lilla jag vetskap om detta. ...
// Jeanette Forss
All kärlek till honom och till alla runt mej. 

Men kom i håg. Man ska ju inte bara vara kärlekfull enbart på alla hjärtans... 

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...