6.1.11

Gud Är Kärlek...

För flera år sedan fick jag uppgiften att måla denna texts konturer. Den som ändå kunde måla såhär snyggt! Nu för tiden vill inte mina händer styra som jag vill, så jag ser på bilden med kluven glädje. Jag är väldigt glad över att jag gjorde denna uppgift och all kredd till den som skrev texten. Jag saknar också att jag idag inte skulle klara en sådan uppgift. Eller jag tror inte det i a f. Efter operationen har jag blivit lite stadigare på hand. Men benen är ju fortfarande svaga o hålla balansen på en hög steg samtidigt som jag målar är nog inget jag ska ge mej på.


ja knyckte den här bilden fr nån på fb, men ja hoppas d ä ok...


Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...