7.12.10

Idag har jag tränat. Det känns skönt att träningen fungerade nästan som den brukar. Känner fortfarande av rester av lördagskvällens dipp. 
Tråkigt, men det rättar nog till sej snart. Jag är svagare i höger sida o nu är jag lite tröttare än jag var innan dess. Det är svårare att vilat ifatt tröttheten nu. Men det ät inte omöjligt. 
Men det är ju inte som innan operationen. Så tack o lov att det inte gått så långt i a f. 
Får dock ändra lite planer, men inget jag offentliggjort, så det är nog ingen som blir besviken. Ja förutom jag då... men det gills ju inte:)
Igår fick jag matkassen med massor av spännande mat. Det var inte massa julmat o det var bra. Vill ju inte känna mej less på julmat när det väl är jul.

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...