1.12.10

Det har varit sol idag med blå himmel o snön har gnistrat, tror jag... hos mina föräldrar gör den nog det i a f. 
Jag bara känner att det är en bra dag idag o att jag mår bra o är så där härligt glad för någonting. Vet inte vad, men det vet jag förhoppningsvis när dagen är slut eller så får jag aldrig reda på varför jag känner såhär. 
Kanske är det för att det gick så bra hos doktorn. Hon verkade inte alls så negativ mot operationen. Den är ju ej vetenskapligt bevisad ännu. Så jag trodde hon skulle vara så negativ eftersom jag gjort något hon avrått mej från. Istället var hon frågande o undrande. Jag kunde berätta vad jag varit med om utan att det lät flummigt eller konstigt. 
Jag har ju en tendens att röra ihop allt. Men det gick väldigt bra o jag känner mej lättad. Alla doktorer borde vara så mot sina patienter, som doktorn var idag. 

Trots att jag ej kunnat somna de senast nätterna känner jag mej utvilad o nöjd. Visst det finns saker att klaga på, men för dagen kan jag lägga dom på hyllan sålänge. Så strunt samma varför jag känner mej upprymd idag.
Det är i a f helrätt att tv-bilden som varit konstig bara sådär rättade till sej idag. Då kan jag ju se det jag försöker se varje Onsdag, när jag är hemma. Det är ju inte heller fel:). 
Måste i a f ringa och berätta om felet för det är ju inte första gången o den måste ju fungera när det är Kalle Ankas jul o Grevinnan och betjänten... ;). 
Inte för att dom är något måste. 
Eller Kalle kan ju vara kul att se för att se vad dom har för ny film på tapeten. Grevinnan o betjänten har jag nog inte sett sen... ja, jag minns inte ens när det var sist. Undrar om dom ens visar den nu? 
Egentligen kan jag väl skippa båda programmen. 
Nu blir det säkert skri hos familjen Forss, när jag säger att jag även kan skippa Kalles Jul. 
Jag som är minstingen i familjen o vill gärna hålla på traditionerna vill ju helst se Kalle. Det är ju viktigt;) 
Är ju skönt i a f att ha det på i bakgrunden när man äter julgodis o har sådär allmänt trevligt. Det är ju inte så att jag sitter 2 meter från tvn o ser på när Robin Hood skjuter sin pil in i Prins Johns sovrum o snor skatten. Man är ju inte 4 längre:). 
Tänk när man var så liten. 
Min allra första födelsedag. (asså, för mina föräldrar...)
Föräldrarna hade köpt en blå dockvagn, som ja hade visat att ja ville ha. Men när de väl kom in tidigt på morgonen o sjöng med sina underbara morgonstämmor så ville ja inte ha den. 
Ja ville ju sova. (på tal om morgontrött) 
Sen när brorsan ville leka med den fick han inte det. 
DEN VAR JU MIN!!

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...