15.11.10


Här är ett litet smakprov på det bildspel ni får skåda om ni klickar på länken.


Tack vare att jag har min gamla Pc kvar så kunde jag få ut röntgenbilderna av operationen i Bulgarien. Men självklart har jag ej övergett Mac o en dag när jag har råd o inte lägger alla mina pengar på operation i Bulgarien ska jag skaffa en iPad!!
Jag hoppas ni inte tycker bildspelet är allt för äckligt o konstigt. Fram med en liten skål med popcorn och skåda mitt vackra skelett o den lilla ballongen som förändrat mitt liv.

Idag fastnade jag framför datorn med att göra detta bildspel. Imorrn får jag skämmas för att mitt hem inte är så städat som jag vill och tänkt. Men, men... Jag hinner nog göra lite imorgonförmiddag.  Vill ju att det ser skapligt ut när min vän kommer :). 
Jag hoppas ni alla har haft en trevlig start på veckan. Det har jag haft även om jag fnittrade lite väl mycket ikväll. Mitt skratt, som gör att jag får massa tårar har dom inte opererat bort ;)

7 kommentarer:

Jeanette Forss sa...

Tack för infon Helena! Kul att du läser bloggen. Nu hoppas jag att den funkar. Annars ä d ba att höra av dej igen...

Kram

Helena sa...

Ja jag följer den, intressant är det.
Den funkade nu, lite läskigt var det när du typ hade ett kaveldun i nacken. Modig du är! Roligt att följa dina framsteg också. Kram

Jeanette Forss sa...

haha kaveldun? ska man veta va d ä? får googla!

Jeanette Forss sa...

Jaha...nu fattar ja vassbajskorvar elle cigarrer i ån...

Helena sa...

Haha ja precis, jag valde ett annat ord bara ;)

Anonym sa...

Vet inte om jag läser bilderna rätt, men är det den stora grejen som är balongen?
/Jacob

Jeanette Forss sa...

stämmer!

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...