17.11.10

I väntans tider...

... En titel jag borde skriva om lite mer än en vecka när det är advent. Men börjar lite nu istället. 
Egentligen vill jag sätta upp adventsljusstaken redan nu eftersom den ger så mysigt ljus och jag blir glad av att se den. Men när jag ser alla fönster runt mej ser jag ingen som satt upp sin ännu och jag är sån som faller för grupptryck. Om inget annan satt upp sin så gör inte jag heller det ännu. Det får jag vänta lite med.


Som ni alla vet vid det här laget så väntar jag på något mer än bara julen o allt vad den står för.
Jag har lovat min vän att dansa med henne kring julgranen. För jag brukade ju alltid dansa kring granen innan jag blev sjuk;) Men som läget är nu kan jag ju ej hålla det jag lovat o jag gillar inte att bryta ett löfte. Men det är ju långt kvar till dess och mycket kan ju hända innan dess.


Dagen har annars varit väldigt lugn.
Jag hade en vän på snabbvisit på lite fika. Det var trevligt. Vi känner varandra väldigt väl o trots att vi tycker olika funkar vi väldigt bra ihop... eller det kanske bara är jag som tycker, vi tyckte ju olika;) Vi kan i a f diskutera utan att bli osams trots att vi ej tycker lika:). I o för sej det kan jag nog med alla mina vänner. Hur som helst man blir som man umgås o henne vill jag umgås mycket med.


Imorrn blir det nog växternas dag. Mina växter ser så ledsna ut. Det kanske inte är tid för det nu, men dom ropar tyst till mej om ny jord... ( Tur att mamma inte är här o ser mina stackars växter. )

Inga kommentarer:

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...