22.5.12


Igår tog jag blodprov. Det var blodprov som jag bett om för att se om jag saknar något som gör att jag ej kan gå upp i vikt. Så nu är det bara att vänta. 
Mitt liv känns som ett långt väntande, så jag hoppas att jag inte behöver vänta så länge.
I min väntan på att något stort sker med LDNet så sker små saker, som jag knappt själv märkt. T ex idag skulle jag raka benen med min epilator. 
När den drar upp hårstråna brukar mitt ben skaka till. Främst höger såklart. Men nu reagerade dom inte alls. Dom va helt lugna som dom ska. 
Smärtfritt? nja...ni som använder epiltor kan nog hålla med mej om det inte är 100% smärtfritt. Inte för det gör ont, men det känns litegrann. Det visar ju på att jag har känseln kvar:) ( inte för den har försvunnit någongång )
Däremot kan jag uppleva en viss stelhet i benen och självklart ska jag inte ljuga för er. Det vore ju skönt att slippa det också, men som med mycket annat får jag nog vänta på att LDNet ska ta bort det också.
Jag var hos några vänner igår. Det var mycket mysigt. Få umgås med vänner gör ju att jag mår så bra i hjärtat, men samtidigt blir jag ledsen av att inte kunna visa hur bra jag egentligen mår. Min brist på något eller vad det nu är som gör mej trött ( INTE MS TRÖTTHET i a f! ) gör ju inte saken bättre.
Men jag märker också att jag mår så mycket bättre av att umgås med mina vänner, så det lär det ju bli mer av:)
Just nu håller jag på med massa kreativa projekt här hemma och därför har jag inte bjudit hem någon. Men det måste det bli ändring på. Nu är det dags att avsluta lite projekt, så jag inte behöver skämmas om det dyker upp någon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra om framsteg, även om de är små! Hoppas du snart märker av fler framsteg av LDN:et!!:-). /Lisa

DET ÄR ÖVER NU...nästan!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Värmen från sommaren hetta, som har lagrats i kroppen verkar vara borta . Nu orkar j...